Skakig och ångest

Julen är nu över och det känns rätt skönt. Julen blev inte alls som jag hade velat. Jag mådde ju inte bra och inte heller min pappa. Jag var trött på folk och ville bara vara ensam så på juldagen åkte jag hem till min lägenhet igen.

Sen jag kom hem från avdelningen har jag inte alls mått bra. Är skakig och svag i hela kroppen. Får hemsk ångest när jag är bland människor och min sociala fobi och ångest har blivit mycket värre. Jag trodde ju att det berodde på att jag började med litium så jag slutade ju med den men det här hemska går ju ändå inte över. Vad är det för fel på mig?!

Jag orkar inte må dåligt mer! Jag ska vara hos läkaren om en timme så jag ska snart gå men jag har hemsk ångest. Vågar egentligen inte gå ut men jag vet att jag måste! Kan inte gömma mig här inne mer. Får bara sån hemsk ångest när jag tänker på att jag måste gå ut och möta människor och hur de kommer granska mig. Usch jag vill inte!

Jag har ju också börjat äta massa så jag har ju gått upp i vikt och det mår jag såå dåligt över! Hatar det! Därför ska jag i dag försöka promenera en bit. Är bara rädd attt jag ska ramla ihop. Känner mig så svag.

Är så ledsen att min pappa mår dåligt. Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han snart mår bättre! Annars kan inte jag heller må bra. Älskar min pappa ♥

Nu ska jag försöka ta mig iväg. Usch vill inte egentligen men måste försöka.

Allmänt | |
#1 - - Maja:

<3

#2 - - maja:

Du ska se att det vänder snart och att allt blir bra igen för både dig och din pappa!

Jag tycker det va starkt av dig att du tog dig ut igår o tvinga dig till en promenad,trots att det var jätte jobbigt.

Du är så duktig hjärtat!



Ps.Små steg..ds

Upp