Trivs där jag bor

Måste bara säga det att jag trivs så bra där jag bor! Var iväg hos en kompis förut och jag kände mig så himla otrygg! Kändes så bra att komma hem idag!

Funderar mycket på vad jag ska göra...jag måste sysselsätta mig med något. Jag orkar inte vara hemma hela hösten också. Jag ska ju iofs börja i abetsterapin snart men jag antar att det inte kommer vara så ofta.

Jag har ju kommit in på religonkursen på distans men inte varit närvarnade. Jag funderar på att fråga läraren om jag fortfarande har en chans att börja kursen. Jag vet inte...vad tyker ni?

Känner bara så starkt att jag måste ha något att göra. En annan sak är pengar! Jag är så fattig just nu! vet inte vad jag ska  ghöra. Får försöka hitta en billigare lägenhet men man  kan väl inte ta vad som helst?! Nej det gör inte jag i alla fall!

Men balkong får jag försöka klara mig utan! Eller?!

Har hemsk spänningsvärk i kroppen nu...usch det är så jobbigt!

Mamma ringde i alla fall till min mottagning och de hade sagt att jag står i kö för kbt-terapi men han visste inte. ÅHh suck! Hoppas jag kan få det snart i alla fall. JAg känner att jag måste ha mer hjälp än bara medicin. Men har ändp ett hopp att nya medicinen ska hjälpa mig något!

Natti!

Allmänt | |
Upp