Kollat på ny lägenhet idag

Idag har jag varit och kollat på en lägenhet. Måste ju ha en billigare så har hittat en etta i närheten där jag bor. Den var väl helt okej men LITEN och ingen balkong! Vet inte hur jag ska klara det men måste jag så måste jag ju!

Jag ska kolla på en till lägenhet nu på fredag också i närheten av den andra. Den är något större och den har balkong så det känns ju bättre! Men det gäller ju att hon som bor där vill ha min lägenhet också. Hoppas!

Det var rätt ångestfyllt att gå dit. Träffa en ny människa och sen skulle vi ha sällskap till min lägenhet. Det gick väl okej men det var joobigt! Och på fredag får jag göra det igen. Men ska klara det också!

Har ju börjat med en ny medicin, abilify och jag vet inte om det beror på den men känner mg lite mer aktiv! Har städat idag hela dagen och gått en promenad. Det känns i alla fall bra och hoppas verkligen att det kan fortsätta så.

Jag har även betämt mig för att göra ett försök att läsa en kurs på distans nu. Hoppas hoppas det kan funka!







Missy ♥
Allmänt | |
Upp